Etusivu / Ajankohtaista / Brändimme uudistuu – vastaamme tulevaisuuden haasteisiin tiukalla fokusoinnilla

Brändimme uudistuu – vastaamme tulevaisuuden haasteisiin tiukalla fokusoinnilla

Julkaistu
  • Ajankohtaista
  • Johdon liiketoimet
  • Lehdistötiedote
  • Medialle
  • Paalauslangat
  • Paalausverkot
  • Sijoittajalle
  • Tukipalvelut
  • Tuotteet
  • Yhtiötiedote
  • Yleinen


Yrityksemme historia alkaa vuodesta 1942, jolloin Matti Piippo patentoi paperinarun valmistusmenetelmän. Nykyään olemme yksi maailman johtavista paalausverkkojen ja -lankojen valmistajista ja toimitamme tuotteitamme yli 40 maahan. Asemamme olemme saavuttaneet innovatiivisilla ratkaisuilla ja suoraselkäisellä toiminnalla, ja näistä pidämme kiinni jatkossakin, vaikka yrityksemme elää murrosvaiheitta.

Murros liittyy strategiaamme ja sen mukaisiin toimiin, jonka pohjalta brändiuudistuksemmekin julkaistaan. Keskitymme pääasiassa agriin: paalausverkkoihin ja paalauslankoihin. Emme tee tätä muutosta maanviljelinä toiselle vaan laajemmasta näkökulmasta: maatalous on maailman polttopisteessä, ja sen on onnistuttava tehtävässään. Haluamme olla etulinjassa varmistamassa, että maatalous yhtenä suurimmista elinkeinoista on etulinjassa tekemässä kestävän kehityksen kannalta oikeita ratkaisuja.

Siksi johtoajatuksemme jatkossa on Focus on Feed. Tai suomeksi sanottuna: ”Ei yhtään rehua hukkaan”. Tuotteemme ovat pieni mutta usein ratkaiseva osa korjuuketjun onnistumista. Kehitämme ja valmistamme korkealaatuisia, karkearehujen säilönnällistä arvoa parantavia paalausverkkoja ja paalauslankoja, jotta ne auttaisivat maataloustuottajia saamaan parhaan mahdollisen tuloksen. Vain hyvin säilynyt sato tuottaa tulokset, joita maailman kasvava väkimäärä tarvitsee.

Takaisin uutisiin